loading...
مرکز مشاوره
محدثه بیاتی بازدید : 44 جمعه 02 دی 1401 نظرات (0)

نیمه شب است، و شما به سقف خیره شده اید، به کار، یا صورت حساب ها یا بچه ها فکر می کنید. وقتی به خواب نمی روید، وسوسه انگیز است که برای تسکین به یک قرص خواب یا چیزی که خواب شما را تسکین دهد چنگ بزنید.

محدثه بیاتی بازدید : 44 چهارشنبه 30 آذر 1401 نظرات (0)

بی خوابی ناتوانی در به خواب رفتن یا در خواب ماندن در شب است که منجر به خواب غیر طراوت یا غیر ترمیم کننده می شود و این یک مشکل بسیار رایج است، مشکلی که بر انرژی، خلق و خو و توانایی شما برای عملکرد در طول روز تأثیر می گذارد. 

محدثه بیاتی بازدید : 32 یکشنبه 20 آذر 1401 نظرات (0)

خیانت، یکی از سخت ترین و آسیب زا ترین تجربیاتی است که هر انسانی می تواند تجربه کند چرا که یکی از مهم ترین نیازها، داشتن حس تعلق و دوست داشتن است و از بین رفتن این احساس موجب می شود تا آدمی شوکه شود و به خود شک کند. 

محدثه بیاتی بازدید : 75 چهارشنبه 02 آذر 1401 نظرات (0)

تغییر با افزایش سن اجتناب ناپذیر است و صلح با آن برای یافتن رضایت در بزرگسالی حیاتی است. بزرگسالی نیز مانند بسیاری از دوره های رشدی با پیشرفت و ناکامی های بسیاری همراه است. 

محدثه بیاتی بازدید : 48 دوشنبه 30 آبان 1401 نظرات (0)

زندگی کردن با هر فردی که دچار اختلالات روانی است می تواند سخت و طاقت فرسا باشد. برای همین نیاز است که با افزایش آگاهی و رعایت یکسری نکات، می توان ارتباط بهتری برقرارکرد و مانع خیلی از بحث ها شد. 

محدثه بیاتی بازدید : 194 پنجشنبه 19 آبان 1401 نظرات (0)

یک مشکل جدی سلامتی می‌تواند تمام جنبه‌های زندگی شما را مختل کند، خواه یک بیماری مزمن یا تهدیدکننده زندگی باشد، مانند سرطان، یا یک رویداد مهم سلامتی مانند سکته مغزی، حمله قلبی یا آسیب‌های ناتوان‌کننده. 

محدثه بیاتی بازدید : 127 یکشنبه 01 آبان 1401 نظرات (0)

همه ما می دانیم که استرس همیشه بد نیست کمی استرس می تواند به شما کمک کند متمرکز، پرانرژی و قادر به مقابله با چالش های جدید در محل کار باشید. این چیزی است که شما را در حین ارائه یا هشدار برای جلوگیری از حوادث یا اشتباهات پرهزینه سالم و ایمن نگه می دارد. 

محدثه بیاتی بازدید : 34 جمعه 29 مهر 1401 نظرات (0)

آیا شما یا سالمندی را می شناسید که مورد آزار، نادیده گرفتن یا استثمار مالی قرار گرفته است؟  سالمند آزاری شامل صدمات جسمی، عاطفی یا جنسی است که به یک فرد مسن تر، استثمار مالی آنها، یا نادیده گرفتن رفاه آنها توسط افرادی که مستقیماً مسئول مراقبت از آنها هستند، وارد می شود. 

محدثه بیاتی بازدید : 55 شنبه 16 مهر 1401 نظرات (0)

PTSD یا اختلال پس از سانحه، می تواند احساس خطر و خاطرات دردناک را در شما ایجاد کند. اما با مهارت‌های مقابله‌ای جدید، می‌توانید دوباره احساس امنیت کنید و از آسیب عبور کنید. 

محدثه بیاتی بازدید : 36 جمعه 01 مهر 1401 نظرات (0)

موضوع الکل در جامعه امروزی که سرشار از استرس و اضطراب است، موضوع مهم است. زنان به طور معمولا نسبت به مردان، مصرف کمتری از الکل دارند، علائم بیشتری نشان می دهند. 

محدثه بیاتی بازدید : 32 چهارشنبه 30 شهریور 1401 نظرات (0)

وقتی کسی که دوستش دارید با مواد مخدر درگیر است، به راحتی می توانید در دام محافظت از او در برابر عواقب اعتیادش بیفتید. که به عنوان «توانمندسازی» شناخته می شود.

محدثه بیاتی بازدید : 54 یکشنبه 27 شهریور 1401 نظرات (0)

هیچ چیز مثل خانواده نیست؛ چرا که انتظار می رود افرادی که از نظر خونی و ازدواج با آنها ارتباط داریم نزدیک ترین پیوندهای عمیق و بزرگترین منبع عشق و حمایت ما باشند. 

محدثه بیاتی بازدید : 55 دوشنبه 21 شهریور 1401 نظرات (0)

رابطه شما با فرد فوت شده هر چه باشد، مهم است و به یاد داشته باشید که همه ما به روش های مختلف غمگین هستیم و غم خود را در برابر سوگ نشان می دهیم و هیچ راه واحدی برای واکنش وجود ندارد.

محدثه بیاتی بازدید : 44 سه شنبه 28 تیر 1401 نظرات (0)

استرس همیشه بد نیست کمی استرس می تواند به شما کمک کند متمرکز، پرانرژی و قادر به مقابله با چالش های جدید در محل کار باشید. این چیزی است که شما را در حین ارائه یا هشدار برای جلوگیری از حوادث یا اشتباهات پرهزینه نگه می دارد. 

محدثه بیاتی بازدید : 58 دوشنبه 20 تیر 1401 نظرات (0)

موسسه ملی سلامت روان  تخمین می زند که 31 درصد از بزرگسالان ایالات متحده ممکن است در مقطعی از زندگی خود دچار اختلال اضطراب شوند.

محدثه بیاتی بازدید : 58 شنبه 04 تیر 1401 نظرات (0)

خرید اجباری با یک وسواس مشخص می شود که منجر به خرید و خرید بیشتر می شود که سپس عواقب منفی به دنبال دارد که با  مشغله بیش از حد به خرید و همچنین عدم کنترل تکانه مشخص می شود.

محدثه بیاتی بازدید : 46 جمعه 27 خرداد 1401 نظرات (0)

از نگرانی در مورد پول و مسائل مالی گرفته تا، استرس های روزمره می تواند بر میل جنسی شما تأثیر بگذارد و میل جنسی کم می تواند با ایجاد مشکلاتی در رابطه یا کاهش اعتماد به نفس، استرس را تشدید کند. 

محدثه بیاتی بازدید : 68 دوشنبه 23 خرداد 1401 نظرات (0)

مردم تمایل دارند موجودات اجتماعی باشند و تحقیقات نشان داده است که ارتباطات اجتماعی برای رفاه عاطفی و جسمی حیاتی است. با این حال، زمان تنهایی نیز نقشی اساسی در سلامت روان دارد. 

محدثه بیاتی بازدید : 62 چهارشنبه 18 خرداد 1401 نظرات (0)

جز جدایی ناپذیر زندگی امروزی، استرس بیش از حد است. در زمان های قدیم، استرس آنطوری که امروزه وجود دارد، وجود نداشته چرا که زندگی برای اکثریت یک شیوه یکسان را طی میکرده. 

محدثه بیاتی بازدید : 68 شنبه 14 خرداد 1401 نظرات (0)

داشتن یک رابطه عاطفی، یکی از مهم ترین نیاز های هر انسانی است که برای داشتن آن تلاش می کند. به علت مهم بودم رابطه عاطفی و نیاز آدمی به عشق و محبت، در این مقاله قصد داریم تا به بیان چند پرسش بپردازیم که می تواند رابطه عاشقانه شما را وارد مرحله ی دیگری کند. 

محدثه بیاتی بازدید : 56 شنبه 07 خرداد 1401 نظرات (0)

اضطراب دلبستگی به اضطرابی اشاره دارد که در مورد روابط شما با عزیزان از جمله والدین، دوستان و شریک زندگی تجربه می کنید و به طور کلی از تجربیات دوران کودکی ناشی می شود. 

محدثه بیاتی بازدید : 51 پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

اگر فردی هستید که تمایل دارید دائماً در مورد چیزهای مختلف نگران باشید، ممکن است علیرغم تلاش‌هایتان برایتان دشوار باشد که متوقف شوید و دست از فکر کردن بردارید.

محدثه بیاتی بازدید : 51 دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

شما در محل کار فشارهای کاری زیادی دارید. رابطه شما در حال پیچیده شدن است. یا فرزند شما در مدرسه مشکل دارد. شاید شما نگران سلامتی خود هستید و یا حتی بدون دلیل، ناگهان اضطراب زندگی شما را فرا گرفته است. 

محدثه بیاتی بازدید : 51 دوشنبه 22 فروردین 1401 نظرات (0)

ژورنال نویسی یک ابزار بسیار توصیه شده برای مدیریت استرس است. خاطره نویسی می تواند به کاهش اضطراب، کاهش احساسات پریشانی و افزایش رفاه کمک کند. 

محدثه بیاتی بازدید : 49 یکشنبه 14 فروردین 1401 نظرات (0)

ذهن انسان معمولا به دنبال تکرار و انجام کارهای ساده گذشته است. منظور از تکرار این است که ذهن به دنبال انجام کارهایی است که آشنا و ساده به نظر می آید. 

محدثه بیاتی بازدید : 50 سه شنبه 09 فروردین 1401 نظرات (0)

کودکان براساس نظر جان لاک، همچون لوحی سفید پا بر عرصه زندگی می گذارند و براساس بازخوردی که مراقبان و اطرافیان خود می گیرند خود را توصیف می کنند. 

محدثه بیاتی بازدید : 56 دوشنبه 01 فروردین 1401 نظرات (0)

احساسات یکی از مهم ترین مفاهيم برای شناسایی خود و هویت مان می باشد . هیجانات و احساسات اطلاعات زیادی در مورد نیاز ها، عواطف و خلقیات آدمی می دهند که با توجه و کمک آن ها می توان شریط بهتری را برای خود رقم زد. 

محدثه بیاتی بازدید : 62 جمعه 20 اسفند 1400 نظرات (0)

یکی از نیاز های مهم هر انسانی، رابطه و ارتباط برقرار کردن هست. انسانها موجوداتی اجتماعی هستند و برای داشتن حس و حالی خوب، نیاز به ارتباط برقرار کردن با یکدیگر دارند. 

محدثه بیاتی بازدید : 43 پنجشنبه 28 بهمن 1400 نظرات (0)

تجربه یک علاقه  واقعی و سالم را شاید بتوان آرزوی هر انسانی دانست چرا که عاشقی، اتفاقی پویا و سرشار از حال هوای خوب است. عشق سالیان سال است که موضوعی مرموز و هیجان است. 

محدثه بیاتی بازدید : 51 یکشنبه 03 بهمن 1400 نظرات (0)

برای بسیاری از افراد، رابطه جنسی یک عمل بسیار احساسی است. هنگام داشتن رابطه جنسی، ممکن است متوجه شوید که احساسات بسیاری از لذت تا شادی را تجربه می کنید. 

محدثه بیاتی بازدید : 46 دوشنبه 27 دی 1400 نظرات (0)

خودآگاهی به معنای آگاه بودن از احساسات، افکار و رفتار است. ما اغلب تصور می کنیم که سطح مناسبی از خودآگاهی داریم، در حالی با استفاده بهتر و بیشتر از این آگاهی می توان شرایط بهتری را رقم زد. 

محدثه بیاتی بازدید : 62 پنجشنبه 16 دی 1400 نظرات (0)

مهمترین و اساسی ترین رابطه ای که هر فردی می تواند داشته باشد؛ رابطه با خود است. نوع رابطه ای که با خود داریم؛ بر سایر روابط زندگی بسیار اثر گذار است و نقش تعیین کننده ای دارد. 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 344
  • بازدید سال : 3,906
  • بازدید کلی : 19,180